Sexy for the masses


Min humor är långdragen och ofta väldigt intern. Så intern att det i princip bara är jag som tycker att det är kul och förstår och jag skrattar åt mina egna skämt så mycket att jag inte ens kan förklara dem för andra. Jag önskar att jag kunde säga att det var nördigt men det är nog bara socialt missanpassat.

Ett spel som inte är sexigt är iallafall Fallout, för det flyger huvuden och lemmar lite hit och dit. Fast man kan ju tända på sånt också vad vet jag. Har även sett kopplingar mellan autocorrect och bioware-touretts-syndromet. Appropå bioware-syndroment så är det väldigt stora likheter mellan Mass Effect och Dragon Age 2, det var nog det jag inte gillade med spelet. De hade i princip tagit bort allt som var bra med Dragon Age och gjort ett sämre Mass Effect i en fantasy värld istället för rymden. Saknade att relationerna man hade med partyt skulle spela någon större roll mer än nu är vi vänner och nu är vi ovänner. Sen så gillar jag Mass Effect, don't get me wrong, men Mass Effect ska vara Mass Effect och Dragon Age Dragon Age.

Inga vettiga synpunkter, inget specielt, mest rambling och interskämt som jag hoppas kan uppskattas iallafall. För Playstation är sexigare än Xbox, tillochmed Xbox 360 slim.

Allmänt | |
Upp