This is me doing homework

Jag antar att det här är litegranna av en spoiler om man vet vad jag pratar om?

Nu är det så här att jag äntligen skaffat mig Dragon Age:Ultimate Package (jag skaffade det i helgen) och det jag har kvar att spela som jag verkligen verkligen vill spela är Witch Hunt, men jag vill importa min manliga människa Aedan, jättefint namn tycker jag, men jag är ännu inte klar med hans save sådärför så plogar jag igenom min tredje genomspelning men det går så mycket långsammare när man pendlar mellan perfektionism och hets till att bli klar. Jobbigt läge. Jag vill veta vad som händer med Morrigan så mycket att jag blir lite ledsen över att jag inte räddat världen med hjälp av henne tidigare. Don't be a hero Sherbatsky. Jag skulle lyssnat på Barney när jag hade chansen...
Allmänt | |
Upp