Min dröm

Bli uppraggad av LEVEL/Loading.se, bli erbjuden en plats i redaktionen som skribent och/eller krönikör och bli skickad till E3 2012 för att dokumentera alla händelser med foto, ritplatta och stört partiska ord. Ojojoj, det vore inte helt fel. Om ändå...

Sitter just nu och kollar runt på e3expo.com i hopp om att komma på ett sätt att komma in. Ett tredagars pass kostar bara 500*7=3500 kr. Inte så farligt. Plus 12 500 för flyg och hotell. Resan kanske går upp mot 20 000 om man räknar med mat och allt. Inga problem, det är ju inga pengar att gråta över tycker jag iallafall, det är vad jag får i veckan av LEVEL/Loading. BAM. Med lite flyt så betalar ju jobbet resa och så också, eftersom de behöver min expertis.



Våran tid alltså. Jag tror jag har räknat rätt iallafall(källa här). Ska fundera lite på huruvida jag är intresserad av de andra presskonferensrena lika mycket. Inte tillräckligt mycket för att var uppe hela natten iallafall. VI FÅR SE! Natten mellan sjätte och sjunde juni ska jag ladda upp med massa godis, massa cola och massa kaffe. Betygen sätts på fredag iallafall så det är lugnt.
Allmänt | |
Upp