Hur vi nördiga gör det

Pojke möter flicka.
De hittar något att prata om.
Samtalet flyter på en liten stund.
De inser att de ska åt samma håll, fortsätter att prata.
Pojke inser att han måste svänga och försöker komma på vad han ska göra för att få kontakten att fortsätta och frågar:
"Vad är ditt gameracc?"

That's the way we do it, jag personligen tycker att det är stört mycket charmigare än telefonnummer.
Allmänt | |
#1 - - Felix:

Sedan så berättar ju inte ett telefonnummer om för dig ifall personen är en achievement-whore som plockar 1000 poäng i allt och har 100k+ i gamerscore eller någon som snittar 150 poäng per spel :›

#2 - - Matilda:

aight, penisförlängare ftw x) lagom är bäst annars är man en achievementwhore och det vill man inte :D dock bryr jag mig litegranna om hur det ser ut för jag har 0 poäng på vissa spel som jag inte orkat spela för de var fett sega och nästan fullt på andra ): OKEJ JAG KANSKE VILL VARA EN ACHIEAVEMENTWHORE JAG ERKÄNNER

Upp