TV is more fun when you're the remote, we heard you the first time

Microsofts presskonferens är över och det var i princip en timme Kinect, vilket var väldigt väntat men också väldigt tråkigt. Jag skämtade lite smått om ett nytt Halo häromdagen men tänkte att det aldrig skulle hända, men ki fick jag! Grattis alla Halo-freaks, I guess. Personligen tycker jag att Tomb Raider såg stört nice ut och att Mass Effect 3 kinect-tilläggen mest känns besvärliga för de som inte tycker det är naturligt att prata engelska. Jag skulle bli så nervös angående hur man ska uttala allting att det skulle bli fel på saker som man inte ens brukar fundera över, men det kanske är mitt problem och inte resten av världens? Kan dock tänka mig att jag inte är ensam om att tänka så.

Jag tror att Microsoft bekräftar det jag tror att årets E3 kommer att handlar om - familjespelande. Gamespot snubbar snackar om att de vill ha core och casual publik, och det stämmer väl rätt bra. Det är uppenbart vart det lutar dock.
Allmänt | |
Upp