3 timmar kvar

Om lite mer än 3 timmar kommer Konami ha ett pre-event innan E3 som live streamas här. Löjligt hur taggad jag är trots det faktum att jag har lång jobbdag på måndagen och en tidig skoldag tisdagen efter E3-vakan, men vad gör man inte för konsten. Har hittat mer korrekta tider iallafall så jag tänkte skriva upp schemat här så jag själv (och förhoppningsvis någon annan också) har alla länkar och allt lätttillgängligt. Värsta som finns är att hets leta efter stream-ställen för att man är ute för sent. Haha, inte för att det har hänt mig egentligen, men jag kan tänka mig!

6 juni
Microsoft  18:30 Officiell stream
EA              21:20 Gamestop stream
UBISOFT  23:30 Gamestop stream

7 Juni
Sony          02:00 Officiell stream
Nintendo  18:00 Officiell stream

Gamspot har även en sida som de länkat alla deras streamings på, inklusive deras day shows där de intervjuar diverse spelmänniskor och raporterar från mässgolvet(www.jagvetattduvillkollaförduärocksåennörd.com) GOD jag vill vara där. Stört många tälft Microsoft fick i år förresten, blev lite stolt när Nintendo hade två jättestora tält och Microsoft hade bara ett när jag såg golvplaneringen. Sen såg jag att det fanns fler våningar och då var det Microsoft och Sony lite precis överallt hah.

Förövrigt är det nu jag ska lägga upp en knasig bild som får det här inlägget att inte se ut lika mycket som en wall of text men jag tror inte att en bild, oavsett hur episk, skulle kunna få den här texten intressant för någon som inte tillräckligt intresserad för att läsa om E3 oavsett bild eller ej. Tyvärr.
Allmänt | |
Upp